[live sport@@@] Inter mot Benfica 19/04/2023
De hadde oppfattet noe han selv ikke hadde sett. Etter å ha tatt en titt på VAR-skjermen pekte Oliver resolutt på straffemerket. Fra straffemerket var Romelu Lukaku sikker. – Det er smått utrolig at Inter leder 2-0 her, utbrøt TV 2s kommentator Endre Olav Osnes. Tomålstapet gjør at Benfica har et svært tøft utgangspunkt før returmøtet i Milano neste uke. – Et mirakel hadde vært fint. Vi må selvsagt ha troen på at det er mulig og levere en god prestasjon. Det er mulig, sier Aursnes til Uefa etter kampen. Fredrik Aursnes slet med å sette sitt preg på kampen, men leverte som vanlig en solid kamp. Norske Andreas Schjelderup og Trondheim-venn Casper Tengstedt satt begge hele kampen på benken. Saken oppdateres! Refser Chelsea-Boehly: – Opplagt ikke greit Foto: GLYN KIRK Todd Boehly, styreformann og deleier i Chelsea, skal ha tatt turen ned i garderoben etter helgens 1-2-tap mot Brighton.
Fredrik AursnesNyheterMeningerSportKulturRB24Les E-avisaSøk i dødsannonser NattmodusVelg mørkt eller lyst utseende på avisen: På Auto Av Aursnes’ Benfica snublet mot Inter Erlend (23) fra Ålesund jakter de største talentene. Dette ser han etter. Abonnent Fortvilelse etter enormt sjansesløseri: – Nattesøvnen blir ikke god Sport «Hastverket kan ta knekken på talentene.
Det er Sky Sports som tirsdag melder at Constantine Hatzidakis er utnevnt til VAR-assistent når Leeds møter Leicester i den engelske toppdivisjonen. Liverpools venstreback Andy Robertson mente han fikk en albue i ansiktet av assistentdommer Hatzidakis i kampen mot Arsenal nylig. Flere reagerte på bildene som ble vist i pausen. Det engelske fotballforbundet (FA) gikk i etterkant gjennom alle bevis i saken.
Shop Tickets | Inter. itNext matchesINTERVSBENFICAWednesday, 19 April 2023 - 19:00Stadio G. Meazza - MilanoINTERVSSASSUOLOSunday, 14 May 2023 - 13:00Date not confirmedStadio G. Meazza - MilanoFixture to be confirmedINTERVSJUVENTUSWednesday, 26 April 2023 - 19:00Stadio G. Meazza - MilanoINTERVSLAZIOSunday, 30 April 2023 - 10:30Stadio G. Meazza - MilanoINTERVSATALANTASunday, 28 May 2023 - 13:00Date not confirmedStadio G.
Aursnes og Benfica gikk på smell mot Inter: – Et mirakel hadde vært fintAursnes og Benfica gikk på smell mot Inter: – Et mirakel hadde vært fint Foto: PATRICIA DE MELO MOREIRA Inter tok første stikk i kvartfinalene mot Fredrik Aursnes og Benfica. – Det er ikke ideelt, men vi kan ikke gi opp, sier nordmannen til Uefa etter kampen. Nicolò Barella scoret kampens første mål like etter pause. Ti minutter før slutt fikk dommer Michael Oliver en beskjed på øret av VAR-rommet.
Konklusjon ble at hendelsen ikke fikk noen etterspill. – Jeg hjalp FA fullt ut med etterforskningen, og jeg har diskutert saken direkte med Robertson under en åpen og positiv samtale, sa Hatzidakis i en uttalelse gjengitt av The Times-journalist Martyn Ziegler. – Det var ikke min intensjon å komme borti Andy da jeg trakk armen min bort fra ham, og jeg har beklaget det, la han til. Ruud-opptur – videre til tredje runde i Barcelona Foto: Eric Gaillard / Reuters Casper Ruud - Ben Shelton 2-0 (6-2, 7-6) Tredjeseedet Casper Ruud møtte amerikanske Ben Shelton i andre runde i ATP 500-turneringen Barcelona Open.
Dommeren viser et tegn for halvmåne, så de vurderer det til at hun løpet i midtsirkelen, sier TV 2s håndballekspert Bent Svele. – Det er en rar situasjon, men man har ikke noe å gjør i det området. Utvisningen hadde neppe stort utslag for resultatet. De rosa og svarte ledet 20-13 til pause, og anført av en glitrende Jezic, vant seriemesteren klart i NM-kvartfinalen. Se direkte: Pauseshow Tirsdag kveld avgjøres kvartfinalene Chelsea-Real Madrid og Napoli-AC Milan.
20-åringen er rangert som nummer 37 i verden. Ruud fikk en kjempestart i det første settet, og brøt serven til Shelton flere ganger. Snarøya-gutten holdt samtidig egen serve og seiret 6-2 i første sett. Amerikaneren var klart bedre i det andre settet. Shelton gikk opp i en enkel 1-0-ledelse, men slurvet i det neste gamet hvor Ruud utlignet til 1-1. Konkurrentene fulgte hverandre tett før Ruud brøt amerikaneren og gikk opp i en 3-2-ledelse. Shelton kjempet seg sterkt tilbake og utlignet til 5-5, før han gikk opp i ledelsen. Så utlignet Ruud til 6-6, og settet gikk til tie break. Der utklasset Ruud amerikaneren og vant tie breaket 7-1. Dermed er Ruud videre til tredje runde i turneringen. – Han spilte bra og jeg spilte bra. Jeg spilte nesten et perfekt første sett.
– Det er definitivt gode nyheter for oss. Han hadde en trening i går, men vi bestemte at han skulle reise med oss og skal være på benken, sier Guardiola på tirsdagens pressekonferanse. Engelskmannen er derimot ikke klar for 90 minutter. – Det blir det nok ikke, men hans fysikk er spesiell. Han er en spiller som ikke trenger mange treninger for å komme i form.
Aursnes' Benfica fikk grusomt utgangspunkt: − Et mirakel - VG
Men det der er særdeles uvanlig. Jeg har aldri hørt om en eier som kommer ned direkte og kritiserer spillerne i garderoben etter en negativ opplevelse, sier Hangeland fra indre bane på Stamford Bridge som gjest i TV 2s sending. Tirsdag kveld: Se Chelsea-Real Madrid på TV 2 Play. – Det kan jeg kun forstå som et uttrykk for én av to ting: Enten gjennomtenkt og kalkulert for å skape en reaksjon, eller – som jeg tror det er – et uttrykk for frustrasjon og kaos. Det er et rekordstort pengebruk med rekorddårlig utbytte for den investeringen sett fra en forretningsmanns perspektiv. Jeg tror det var frustrasjon, spekulerer han. – Hadde du syntes det var greit hvis du var spiller? – Opplagt ikke.
Hvor kan du se Benfica – Inter på TV og streaming - Crast.net
Han er viktig for oss, ikke bare i morgen, men i det tetteprogrammet vi har foran oss, sier Guardiola. Manchester City leder 3-0 over Bayern München før det avgjørende oppgjøret spilles i Tyskland onsdag. Erling Braut Haaland noterte seg for både scoring og målgivende i den første kampen. Nepomnjasjtsjij vant sjuende parti i VM-matchen mot Ding Foto: Carina Johansen / NTB Russiske Jan Nepomnjasjtsjij slo kinesiske Ding Liren i det sjuende partiet i VM-kampen i sjakk og leder nå 4-3.
Jeg er her for å fortelle at jeg akter å gjøre comeback, sa Hamlin under en pressekonferanse tirsdag. Klubbens sportsdirektør Brandon Beane sa at klubbledelsen etter en grundig medisinsk utreding har gitt Hamlin klarsignal til å slutte seg til lagkameratenes sesongforberedelser. Tre ulike spesialister har vendt tommelen opp for sikringsspilleren som 2. januar falt om kort tid etter at han gjorde en takling i grunnseriekamp mot Cincinnati Bengals. Han fikk livreddende førstehjelp på banen og lå på sykehus i Cincinnati i ni dager før han ble utskrevet og sendt hjem for videre oppfølging. – Han er fullt klarert for å gjenoppta karrieren, sa Beane etter at spesialistenes uttalelser ble vurdert av klubbledelsen. Klubbens egen lege var til stede under Hamlins møte med spesialistene. Hamlin slutter seg til klubbens frivillige treningsprogram som startet mandag. (©NTB) Vipers tok første stikk – Byåsen freste mot dommeren Vipers 37-26 Byåsen Kristiansand-laget vant det første kvartfinalemøtet med Byåsen tirsdag kveld.
Nedtur for Aursnes' Benfica – Inter tok effektiv s... ▷ Benfica ▷ ShotoeInter slo til etter pause og vant 2-0 borte mot Benfica i jakten på semifinalespill i mesterligaen. Returkampen blir knalltøff for Fredrik Aursnes og co. Gjestene gjorde sine to scoringer ved Nicolò Barella og innbytter Romelu Lukaku i andre omgang. Inter hadde knapt skapt noe som helst de første 50 minuttene, men endte til slutt som en vinner mot et av Europas beste angrepslag. På bakre stolpe styrte Barella inn ledermålet med hodet.
Fredrik Aursnes - Aftenposten
Inter Milan mot Benfica Head to Head Statistik - FootyStats
I den andre kampen møtes Napoli og Milan. De stiller slik: Napoli: Alex Meret - Giovanni Di Lorenzo, Amir Rrahmani, Juan Jesus, Mário Rui - Stanislav Lobotka, Tanguy Ndombélé, Piotr Zielinski - Matteo Politano, Victor Osimhen, Khvicha Kvaratskhelia. Milan: Mike Maignan - Davide Calabria, Fikayo Tomori, Simon Kjær, Theo Hernández - Sandro Tonali, Ismaël Bennacer, Rade Krunic - Brahim Diaz, Olivier Giroud, Rafael Leão. Til tross for at Napoli-stopper Kim Min-jae mister kampen grunnet karantene, er det ikke funnet plass til Leo Skiri Østigård. Se gratis opplading til kampene på tv2. no/sport! Kampene ser du på TV 2 Play fra klokken 21. 00! Guardiola bekrefter: Foden med mot Bayern Foto: Martin Rickett Manchester City-stjerne Phil Foden er tilbake i trening med laget igjen og er tilgjengelig før returmøtet mot Bayern München.
En spesiell situasjon oppsto på stillingen 29-16. Vipers skulle starte spillet igjen etter å ha sluppet inn, men Kataraina Jezic fikk ikke tak i ballen etter pasning fra Katrine Lunde. Byåsens Caroline Jacobsen løp i rett linje mot egen halvdel, men ifølge dommer hindret hun Vipers-spilleren i å gripe ballen. Jacobsen ble utvist for teknisk feil, noe som fikk Byåsen-benken til å reagere kraftig. – Det er jo en form for sabotasje. Det ser veldig uforskyldt ut, men hun hindrer de i å ta et hurtig avkast.
Effektiv Inter-seier over Aursnes' Benfica i mesterligaen - NRK
Aursnes og Benfica gikk på smell mot Inter: – Et mirakel hadde
Partiet var over etter 37 trekk. Da hadde kineseren bare tre sekunder igjen på klokka. Han var da kun tre trekk unna å få ytterligere tid på klokken. Da sto Nepomnjasjtsjij med ett tårn mot en springer i stillingen. VM-matchen mellom de to spilles best av 14 partier. Premier League-assistent tilbake etter påstått albue mot Liverpool-stjerne Foto: Nick Potts / AP / NTB Assistentdommeren som ble beskyldt for å ha albuet Liverpool-stjernen Andy Robertson er tilbake i kamp kommende helg.
Nedtur for Aursnes' Benfica – Inter tok effektiv seier i Lisboa
- +