DSCF5088.jpg

APIE STUDIJĄ

TRUMPA ISTORIJA

Pastatas, priklausantis kultūros paveldui ir skaičiuojantis jau antrą šimtmetį, priklausė Kauno technologijos universitetui, kur buvo įrengtas tyrimų centras (statybos bei rekonstrukcijos metai: 1948–1990). Archeologinių tyrimų metu atidengtas XVII a. mūras buvo išsaugotas, pasak Kauno archeologų Kauno miestas prasidėjo čia.

rekonstrukcija.jpg
IMG_8642.jpg

2017 m. rekonstrukcijos metu į pagalbą buvo pakviesti restauratoriai, studijos interjerą kūrė Architektas Mindaugas Kaminskas, dėl detalių talkino Kristina.

DIDŽIOJI SALĖ

Įsikūrusi studija pasižymi išskirtinai jaukia, autentiška, raudonų molio plytų ir šiuolaikinio dizaino aplinka:

DSCF5089.jpg
!DSCF5108.jpg

TRENIRUOKLIŲ SALĖ

Šioje salėje vyksta individualios ir privačios treniruotės.

LAUKIAMASIS

Prieš ar po treniruotės galite prisėsti, atsigerti vandens ir pasigrožėti vaizdu pro langą.

studija2.jpg
IMG_0756.jpg

VAIZDAS PRO LANGĄ

Sportuodami galite grožėtis srauniu Nemunu.

PERSIRENGIMO KABINOS IR DUŠAS

Įrengiant patalpas buvo ieškotas ne tik ekonominis led patalpų apšvietimas. Į patalpas tiekiamas filtruotas oras, norimą temperatūrą suteikia grindininis šildymas ir kondicionieriai, o papildomą jaukumą suteikia ąžuolinės grindys. Įrengti modernūs tualetai ir dušai atitinka aukščiausius sporto klubo veiklos higienos reikalavimus.

rubine.jpg

LADDER BARREL

PILATES KĖDĖ

CADILLAC REFORMER

!DSCF5125.jpg
DSCF5353_edited.jpg
Screenshot 2022-06-06 at 18.49.22.png

Ladder Barrel treniruoklis skirtas jėgos ir lankstumo lavinimui. Jo paviršius idealiai tinka tempimo ir stiprinimo pratimams, o mediniai laipteliai bei reguliuojamas pagrindas prisitaiko prie įvairių ūgio ir svorio skirtumų. Suapvalintas statinės paviršius palaiko sveikus stuburo judesius, kurių dažnai nepaisome, pvz., ištiesimą ir lenkimą į šoną. Reguliarus šių judesių atlikimas skatina optimalų stuburo mobilumą, lankstumą ir stiprumą. Platus laiptų ir statinės lankas sukuria saugią aplinką mokytis taisiklingų judesių net ir pradedančiajam Pilateso studentui.

Pilateso kėdė yra daugiafunkcis aparatas, kuris skirtingai nei kiti aparatai kelia iššūkius pusiausvyrai ir propriocepcijai. Unikalus kėdės dizainas leidžia kiekvienam pasiekti nuostabių rezultatų. Kėdė iš esmės yra dėžė (dažniausiai pagaminta iš medžio) su paminkštinta sėdyne viršuje ir pedalu, pritvirtintu prie vienos pusės spyruoklėmis. Šios spyruoklės leidžia reguliuoti pedalo įtempimą ir yra naudojamos palengvinti ar apsunkinti pratimus.

Skirtingai nuo Reformer, kuris juda pirmyn ir atgal metaliniais bėgiais, Cadillac lieka nejudantis. Padėtas ant integruoto kilimėlio, klientas laiko arba rankenas, arba griebtuvą, pritvirtintą prie įvairaus įtempimo (lengvų ar sunkių) spyruoklių. Klientas taip pat gali įdėti kojas į kilpas, kurios pritvirtinamos prie spyruoklių, kad dirbtų apatinė kūno dalis. Sąnariai apspaudžiami labai mažai, nes judesių amplitudė yra vidutinė. Daugelis pratimų atliekami sėdint arba gulint veidu į viršų, o tai privalumas tiems, kuriems svaigsta galva ar bijo aukščio.

TRENIRUOTĖSE NAUDOJAMAS SMULKUSIS INVENTORIUS

DIDIEJI TERAPINIAI KAMUOLIAI

PILATESO PRATIMAI SU VOLELIU

IMG_0731.jpg
IMG_0745.jpg

Skirtingai nei kilimėlis, kamuoliai yra nestabilūs, todėl norint išlaikyti savo kūno svorį ant mobilaus kamuolio, reikia išlaikyti pusiausvyrą, o balansavimas ant kamuolio išjudina daug kūno giliųjų, stabilizuojančių raumenų. Treniruotė su kamuoliu yra daugiau funkcinio pobūdžio.
Kamuoliai padeda sukoncentruoti dėmesį į save ir supančią aplinką. Tokiu būdu yra gerinamas motorinis, sensorinis valdymas. Atlikti tyrimai rodo, kad jau 12 savaičių propriorecepcinis treniravimas naudojant kamuolius teigiamai veikia laikysenos stabilumą, statinę ir dinaminę pusiausvyrą. Tai mažina griuvimų riziką vyresnio amžiaus žmonėms. Pratimai su kamuoliais taip pat stiprina laikysenos raumenis, priverčia kūną išsitiesti, padeda grąžinti kūną į taisyklingą padėtį. Sėdint ant kamuolio visos kūno dalys turi būti subalansuotos, kad būtų išlaikoma pusiausvyra.

Pratimai su voleliu ypatingai gerina pusiausvyrą ir koordinaciją, taip pat mažina asimetriją, raumenų disbalansą. Pusiausvyros išlaikymas gulint ant volelio, stiprina vidinius giliuosius pilvo raumenis, gerina laikyseną, propriorecepciją. Treniruotės metu atliekami įvairių kūno dalių volavimai – masažavimai, kurie padeda atsipalaiduoti, mažinant įtampą raumenyse bei fascijose. Įtampa atsiranda dėl netaisyklingos laikysenos, pasikartojančios kūne įtampos, netinkamos, išbalansuotos kūno mechanikos, fizinės veiklos ir sveikatingumo trūkumo, mankštos, tempimo pobūdžio pratimų ir daugelio kitų rūšių veiksnių: stresų, įskaitant emocinį, kurie turės neigiamos įtakos fascijų sistemai.
Fascija – jungiamojo audinio plėvė, sudaryta iš kolageninių skaidulų ir fibrocitų. Ji įsiskverbia ir apsupa kaulus, raumenis, organus, kraujagysles ir kt. Taigi, volelis puiki priemonė jas atpalaiduoti!

PRATIMAI ANT KILIMĖLIO

MAŽIEJI MINKŠTIEJI KAMUOLIUKAI

Treniruotes-1024x546.jpg
IMG_8603.jpg

Įvairūs pratimai atliekami ant kilimėlio, naudojant papildoma priemones: terapinius didžiuosius kamuolius, minkštuosius mažuosius ir svorinius kamuoliukus, volelius, pilateso žiedus, elastines juostas. Fizinai pratimai ant nestabilaus paviršiaus (didžiojo kamuolio, volelio, mažojo minkštojo kamuoliuko) stiprina ir stabilizuoja liemens raumenis, teigiamai veikia ne tik organizmo motorinę sistemą, bet ir mažina nugaros (ypač juosmeninės dalies) skausmus.

Kamuoliukai gali būti kelių dydžių: mažesni 17,5 cm (angl. Overballs arba Soft gym balls) ir didesni 25 cm (angl. Triadball). Šie kamuoliukai turi dvejopą poveikį: sukuria nestabilumą, dėl kurio pareikalaujama daugiau giliųjų, stabilizuojančių raumenų darbo, taip pat tuo pačiu ir palengvina pratimų atlikimą. Tokia padėtis padeda atpalaiduoti įtemptus raumenis, raiščius, mažina įtampą apatinei nugaros daliai. Pratimai su šiais kamuoliukais ypatingai tinka pradedantiesiems ir vidutinio fizinio pasirengimo žmonėms.

PILATESO PRATIMAI SU SVORINIAIS KAMUOLIUKAIS

Pratimai su svoriniais kamuoliukais stiprina pečių lanko, rankų raumenis, tuo pačiu leidžia atlikti judesius nemažinant amplitudės per peties sąnarį, skirtingai nei svareliai. Pratimai gali būti atliekami ir apšilimo, ir pagrindinės dalies metu, kartu derinant su pratimais, stiprinančiais nugaros, pilvo, kojų raumenis.

PILATESO ŽIEDAI

Pilateso žiedai suteikia pratimams įvairovės. Jie stiprina pečių lanko raumenis, sukuria daugiau stabilumo, nes dirbama uždaroje kinematinėje grandinėje. Pratimai taip pat atliekami laikant žiedą įvairiose padėtyse su kojomis, siekiant stiprinti kojų raumenis, lankstumui gerinti.

ELASTINĖS JUOSTOS

Pratimai naudojant elastines juostas skirti viso kūno raumenims stiprinti, pasitelkiant juostos pasipriešinimą.